Makeover

P.g.a ett fantastiskt fenomen som är även kallat jullov har jag, och ungefär andra tusentals elever, fått möjligheten att ha 24 timmar på oss varje dag under en period få göra.. wait for it.. VAD VI VILL. Jag tror ni läsare känner igen er, även du som sitter i pyjamas och har en kopp te i handen medan du ögnar min blogg.

 

 But why, din blogg är ju förtjusande?”, tänker du. Jo, jag insåg för inte så länge sedan att min blogg sög och det fanns inga ursäkter. Därför ska jag använda den här oerhört mycket värda tiden jag har att koncentrera mig på att förbättra min blogg. Allt från utseendet till inläggen. Lite då och då kommer det komma serier med bilder från resor som jag inte orkar redigera. Ibland kommer längre inlägg om mina tankar om den värld vi lever i och våra liv. Redigeringen kommer förbättras till max och stanna där. Så med andra ord, kommer allt förnyas och bättras. En sak som inte kommer förändras är jag. Jag kommer fortfarande den underbara flickan som lyser upp din dag med mina inlägg om ingenting.

 

Hoppas ni gillar förändringar, my darlings. Be ready for a make-over ;)

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback